שליחו המדיני של ראש הממשלה פורש מתפקידו

איתי גדסי No Comments on שליחו המדיני של ראש הממשלה פורש מתפקידו

עו"ד יצחק מולכו, המלווה את ראש הממשלה נתניהו כשליחו המדיני למשימות רגישות, ביקש כמה פעמים לסיים את תפקידו, סורב, וכעת נתניהו קיבל את התפטרותו. "ביצעת משימות מדיניות רגישות וחשובות. עשית זאת תוך שילוב נדיר של כשרון, ניסיון וידע מקיף ועמוק של הסוגיות", כתב לו נתניהו

ראש הממשלה, בנימין נתניהו
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עו"ד יצחק מולכו, שליחו המדיני של ראש הממשלה בנימין נתניהו, יעזוב את תפקידו בסוף חודש פברואר 2018. כך הודיע מולכו לנתניהו.

מלשכת ראש הממשלה נמסר, כי לאחר שנים רבות בתפקיד, פנה לפני למעלה משנה עו״ד מולכו לרה"מ נתניהו בבקשה לשחררו מתפקידו. רה"מ נתניהו ביקש ממולכו להמשיך בתפקיד, ולאחר פניות נוספות נעתר כעת נתניהו לבקשת עו"ד מולכו.

במכתב ששלח עו"ד מולכו לנתניהו הוא כתב: "בהמשך לפניות קודמות שלי אליך…אני מתכבד לפנות אליך בבקשה כי תשחרר אותי מתפקידי… אותו אני ממלא מזה כמה וכמה שנים בבחינת שרות לאומי בהתנדבות".

במכתב ששלח עו"ד מולכו לרה"מ נתניהו הוא כותב:
"בהמשך לפניות קודמות שלי אליך…אני מתכבד לפנות אליך בבקשה כי תשחרר אותי מתפקידי… אותו אני ממלא מזה כמה וכמה שנים בבחינת שרות לאומי בהתנדבות."

נתניהו הגיב לעו"ד מולכו ואמר, כי "הפעם, שלא בנפש חפצה ולנוכח עמדתך הנחושה, החלטתי להיעתר לבקשתך. באותה עת שמחתי שהסכמת לדחות את מועד פרישתך עד לסוף חודש פברואר 2018 וכדי שאוכל למצוא לך מחליף הראוי לתפקיד חיוני זה.

נתניהו הוסיף, כי "איני צריך למנות את המשימות המדיניות הרגישות והחשובות שביצעת. עשית זאת תוך שילוב נדיר של כשרון, ניסיון וידע מקיף ועמוק של הסוגיות. טרם הגיעה העת לחשוף את כל פעולתך, אך בטוחני שכשרגע זה יגיע אזרחי ישראל יעריכו עד מאוד את תרומתך. אין פלא שאני ושרי הממשלה שמכירים את פועלך רוחשים לך הערכה עמוקה.

מולכו שימש בתפקיד הרגיש כשליחו המדיני של רה"מ נתניהו בשנים 99-96 ושוב משנת 2009 עם חזרת נתניהו ללשכת ראש הממשלה.



0 תגובות